dis eti kanamasi nasil önlenebilir No Further Mystery

Duygusuz Bir kaç gündür dişetlerimde olağanüstü bir ağrı var ve dişetlerim çok kabarmış durumdalar. Acaba tedavisi nedir ?

burak Dış etimin indinde sisik var ve doktor röntgen çektirip pazartesi iğne vurucaz dedi enjektör güçımı acidirmi uyusturup vurunca etime enjektör acitirmi?

Mütehassıs hekim Tuz dişlerde aşınmalara neden olur ve dişlerinizde istenmediğiniz bozukluklar oluşur. Dişleriniz parlaklığını yitirir. Tuzlak dişleri fırçalamak sevap bir hizmet yolu değildir.

Mahir hekim Bu hava ancak diş hekiminin müdahalesi ile sağaltma edilebilir. Behemehâl diş hekiminize sağaltım olmalkaloriız.

Mahir hekim Diğer bir diş hekiminden randevu almayı deneyiniz. Hamilelik döneminizin ilk 3 kocaoğlanndan sonra yani ikinci 3 maaş dönemde teamüllemlerinizi yapmış oldurabilirsiniz. Son üç aylık dönemde gene muamelat örgülmaması gerekir.

Kompetan hekim Vecanız olmuyorsa ağrı kesici dermanlarınızı kullanmayın dişinizde bile bir şey yoksa strese destelı olarak ve uykusuzluğa bağlı olarak bu tür hormonal bileğteamülimler olmuş mümkün.

fatma Selam benim doktorum diş etlerim şaksiyontigi sinein on iki disimin arasini üstten yavaş acik birakti sizce bu dogru.mu???

perihan doktor koca mrb benim 5yıl önce ön üst dişimin birinin üzerine dişimin yarkaloriı kaplayacak şekilde diş etim uzadı.bu yıl diş hekimine uzayan eti kestirdim operasyon sonrasında disimi kaplayan etin dişimin icini baştan aşağı oyduğunu ve kocaman bir kesinti oluştuğunu gördük o bölgeye bulaşan dolgu konstrüksiyonldı fakat diş etim çok duygulu ruzuşeb agrı dokumayor kızarık ve yumusak bir görünümde en ufak bir sey deyse inanılmaz acı veriyor bu operasyondan sonrasında bütün diş etlerimde agrı oluyor sabah akşam diş hekimim bir çare bulamadı ne yapabilirim bu düğümlü dişim midein.

nilay Hekim baba yarısı (12 yasindayim) benim disimin agrisinin nereden geldiğini kemiksiz olarak bilmiyorum yalnız bir disim dikti ve yeni disim cikiyor bir diş arkadada kirik bir disim var fakat dolgu yaptırmaya korkuyorum geceleri agrim çok siklasiyo bana evde agrimi 3-4 vakit olsa de geciricek bisey onerirmisiniz tuzlu sutaş ağırlık etmiyor ve qgrim sizce yeni çikan disimdenmi yoksa kirik disimdenmi geliyor lütfen yardimci olun

Dişlerim şümul çıkmak üzere kesildi dolgularım diş etlerime denli indiği için diş etlerimden temizlerken bayağı zedeledi doktor ve yıldızlı bıraktı 2 sıra sonra geçicidiş taktı fakat yapılan bulaşıcı diş diş etlerimin şnöbetmesine sebeb başüstüne ve ben vecadan dolayı uğraşırken eğreti diş çıktı doktoru arardım yolcu diş etine baskı yapmış galiba müstear onu dedi 2 gündüz sonra öteki dişlerim hulliyatlacak lakin olağanüstü bir sızı ağrı kesicilerde 2 saate tesirini kaybediyor diş etlerimde sızlıyor acaba apse yapıyor olabilirmi?

Bahattin Merhabalar Kolayca Gelsin , ön diş etlerimin önünde ve arkasında şalışverişme ve dertlar oluştu ve ön dişlerimin arkası özge dişlerime için Visit This Link cok sarardı nite fırçalamam gerekiyo kaç günde bir ve ön diş etlerim yavas yavas çekiliyo ne yapmalıyım

Yunus Emre Aykır Hekim bey 30 yaşındayım. Zir damağımın iç ön kısmında şemekmeler oluyor dü üç aydır. Şuandada ast damağımın dış kısmında nohut tanesi derece şteamülme var ve bu bir haftadır var.

Mahir doktor Dişinizde iltihaplanma olduğu mealına geliyor.. Mutlaka bir diş hekimine iyileştirme olmanızı öneriyorum.. Bu konuyu savsaklama etmeyin..

Yoğunluk Doktor as 17 yaşındayım ve bir hafta önce 39,5 merhale felaketlendim geçirmem zor oldu henüz sonrasında ağzımda ve dilimde yaralar çıktı.dişlerimde lif var önce onlar dulukünden sandım lakin sonrasında üst diş etim şişçilikti be bu yanağımın şkârmesine neden başüstüne çok dertyor ve şalışverişme 2 gündür devam ediyor nedendir ve ne yapmam gerekir? Doktora danıştım fakat gargara ce ağrı stoper verdi sadece

Çok çok müterakki boyutlarda lakırtııcı hasarlara neden olabilir ihtimal lakin sizde öyle bir vaziyet söylenti konusu bileğil.

Bilirkişi hekim Mutlaka bir diş hekimine gitmelisiniz. Düşünülecek bir gidişat değildir. şayet apse kurutucu verecekse bunu doktorunuz verecektir. Çürük dişinizi takkadak iyileştirme yapmış oldurın..

Mahir hekim Tarafındaki dişlerde apse olabilir. Vecalarınız üzerine doktorunuza haber verdiğiniz mi ? En endamsız sürede dertlarınızın neden evetğu dair otama olmanızı öneririm.

Diş kökünde oluşan apseler derunin ekseri hat tedavisi uygulanır. Her diş hekimi diş hat tedavisi yapabilmektedir. Ancak bu konuin bilirkişiı olan endodontistler diş kanal tedavisini yapmaktadırlar.

Kompetan hekim Gerçekli sağlık muayenesi edilmeli ve behemehâl yalnız mutlaka apse yapaan dişleriniz evgin sağaltma görmelidir. Bu perese yayılacak ve kist oluşturacaktır. Neden bu derece boşlama ediyorsunuz.

Diş katkısızlığı ve ağızda oluşan çürükler bazı çoğumuz tarafından önemsenmezler. Ancak zamanında müdahale edilmeyen ve bakımı yapılmayan dişler gitgide çok daha majör sorunlara neden olabilmektedirler. Özellikle diş çürümelerinde diş köklerine ve diş etlerine yayılan enfeksiyonlar diş zayiatına neden olmaktadırlar.

burcin güzel günler hocam 2 gündür yanayıgımın iç kısmında bi aff çıktı ve bu agrı azı dişlerime vuruyo ne yapmam gerekiyo lütfen bana yardımcı olun

Kompetan doktor Antibiyotik etkisini gösterecektir. Doktorunuz vermiş evetğu ilçaları tarif etmiş olduğu şekilde lamaya devam edin bir ahir randevu geçmişine denli.

Esra Hocam 4 ruz önce diş dertsı cihetiyle gittiğim bir klinikte hat tedaisi bünyelmaya sarrafiyelandı, ilk zaman diş oyulup kucakine ilaç koyuldu fakat balkıdan ssabaa kadar uyuyamadım, yeniden gittiğimde gani miktarda duyum yitimi verdiler amma dişim hiç uyuşmadığı kabil ağrı elan da arttı.

Bilirkişi doktor Bu durumu doktorunuza bildirmelisiniz. şayet vecalarınız devam ederse yeni baştan hat tedavisi olması gerekir.

Benim 3 devir önce diş etim şkonumeye ve dertmaya serladı.Aracısız doktora gittik, röntgenini çekti ve apse oluştuğunu söyledi.Verdiği antibiyotiği (amoxicillin) almama karşın şdavranışlik inmiyor ve hatta henüz da büyüyormuş üzere hissediyorum.

Spesiyalist hekim Bunu tedavinizi gerçekleştiren diş hekiminize bırakmalkaloriız. Doktorunuza mutlaka güveniniz.

• Kuru ve itici kış aylarında platformın nemlendirilmesi, gerekirse koku alma organı karıni nemlendiricilerin kullanılması

Hazal Doktor satma merhabalar dişimde çürüme vardı. Doktorum bana kanal tedavisi olmam gerektiğini söyledi. Kanal tedavisine başladık lakin sağlıksız kaldı.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *